perjantai 10. syyskuuta 2010

Jumppapussi

Eskarilainen tarvitsi pussin jumppavaatteille ja pikkupyyhkeelle. Pääsin vihdoin kokeilemaan kaksipuolista liimaharsoa, jonka olen hankkinut jo lähes vuosi sitten. Aplikoin sen avulla pussiin lapsen nimen. Nimi on persoonallisesti pussin sivulla eikä edessä siksi, että minulla oli vähän eri visiot pussista kuin lapsella. Aplikoinnin jälkeen piti muuttaa suunnitelmia ja käyttää ratkojaa. Hän halusi reppumallisen version, kun minä olin ajatellut vain yksinkertaista pussia kiristysnyörillä.

Pussin kangas on entistä verhoa. Samaa, josta ompelin koristesydämiä lapsen synttäreille. Melkein jo lähdin ostamaan nyöriä, kunnes löysin varastoistani tällaista superkestävää nailonnauhaa, jonka alkuperästä minulla ei ole mitään käsitystä.

Tein kiristysnauhoja varten napinlävet ennen pussin ompelua. Toimii erinomaisesti!

2 kommenttia:

Esmeralda kirjoitti...

Onpa suloinen ja herttainen jumppakassi! :)

Elina kirjoitti...

Kiitos :-) Pitää ottaa kaikki ilo irti näistä viimeisistä hetkistä, kun vaaleanpunasöpöstelyjutut vielä kelpaavat jollekin meidän perheessä! Vaaleanpunavaihe ilmeisesti on ihan out siinä eka-tokaluokalla jo.. Hö.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...